Haluatko olla osa sisukasta ja innostavaa työporukkaa?
Tuotteet toimitetaan yleensä seitsemän (7) arkipäivän sisällä tilauksen käsittelystä. Tuotteiden toimitusaika on riippuvainen Postin toimitusnopeudesta.
Asiakkaalle, jolla on jatkuva tilaus, tuotteet toimitetaan kotiin ilman erillisiä toimituskuluja.
Verkkokaupan kautta tehtyihin yksittäistilauksiin lisätään 3,90 € toimituskulu.
Asiakas maksaa kuitenkin vain yhdet toimituskulut riippumatta siitä, kuinka monta tuotetta hän tilaa. Tilaukset toimitetaan aina force majeure -varauksin (lakko, luonnonmullistus yms.).
Kuluttaja-asiakkaalla on kuluttajansuojalain 6:15 nojalla oikeus peruuttaa verkkokaupassa tai etämyynnissä tekemänsä tilaus ilmoittamalla siitä Robust Superfood Oy:lle puhelimitse, sähköpostitse tai muulla yksiselitteisellä tavalla viimeistään 14 vuorokauden kuluessa ensimmäisen tuote-erän vastaanottamisesta.
Vastaanotetut tuotteet tulee palauttaa avaamattomana ja alkuperäisessä kunnossa osoitteeseen PL 100, 00521 Helsinki. Mikäli tuote on palautettu avattuna tai myyntikelvottomana, perimme asiakkaalta tuotteen hinnan kokonaisuudessaan.
Huomioithan, että 14 vuorokauden palautusoikeus ei koske jatkuvan tilauksen ensimmäisen tuotelähetyksen jälkeen toimitettuja tuotelähetyksiä.
Palautettavien tuotteiden tulee olla avaamattomia, käyttämättömiä ja myyntikuntoisia. Palautettavat tuotteet tulee palauttaa samassa lähetyslaatikossa, jossa ne on lähetetty asiakkaalle tai niin, että lähetys katsotaan kirjeeksi (korkeus max 3 cm). Tällöin postimaksu on 3,50 - 7,90 €. Tuotteiden peruutuksesta ja palautuksesta tulee sopia etukäteen asiakaspalvelun kanssa. Robust Superfood Oy ei lunasta lähetyksiä postista.
Laskun maksamatta jättäminen ei tarkoita peruutusta. Tilatun ja peruutetun tuotteen lähetyskuluista vastaa asiakas itse eli 3,50 - 7,90 €. Palautusosoite on PL 100, 00521 Helsinki. Tuote tulee perille kirjeenä, eikä se vaadi erikseen Postiin menemistä.
Asiakkaan tulee tarkistaa tilattujen tuotteiden kunto välittömästi vastaanottamisen jälkeen tai viimeistään 14 vuorokauden kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta. Jos asiakas saa viallisen tai väärin toimitetun tuotteen tai jos toimitus muuten eroaa asiakkaan tekemästä tilauksesta, asiakas voi reklamoida asiasta. Reklamaatiotapauksissa asiakkaan tulee ottaa ensisijaisesti yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse tai sähköpostitse. Virheellinen tuote tai toimitus tulee palauttaa, jotta Robust Superfood Oy voi korvata tuotteen uudella.
Näihin ehtoihin, verkkokauppaan ja etämyynnissä tehtyihin tilauksiin sovelletaan Suomen lainsäädäntöä.
Robust Superfood Oy ei vastaa viivästyksestä tai vahingosta, joka johtuu sen ulkopuolella olevasta esteestä, jota sen ei voida edellyttää ottaneen huomioon sopimuksentekohetkellä.
Jos sinulla on verkkokauppaa, tuotteita, tilaamista ja toimitusta koskevia tai muita toimintaamme liittyviä kysymyksiä, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.